Complet Furniture to producent pięknych i trwałych mebli tapicerowanych, będących efektem umiejętności doświadczonych rzemieślników, którym udało się połączyć funkcjonalność z atrakcyjnym wizualnie designem. Główną przewagą konkurencyjną marki jest bardzo dobra jakość produktów do oferowanej ceny. Produkty Complet Furniture doceniają klienci z wielu krajów w Europie, i nie tylko. Rebranding wyznacza dalszą dywersyfikację działań marki polegającą na ponownym wejściu na rynek polski ze swoimi produktami poprzez ich sprzedaż we własnym sklepie internetowym, otwarcie się na nowe obszary współpracy w architektami i projektantami wnętrz oraz z uczelniami wyższymi, a także rozszerzenie oferty o nowe kategorie produktów.
Nowe logo jest utrzymane w jednolitym kolorze mahoniowym, który symbolizuje wykorzystywanie przez markę najwyższej jakości różnych gatunków drewna, posiadających certyfikat FSC, który potwierdza świadectwo ich pochodzenia z odpowiedzialnych źródeł. Obie części składowe logotypu zostały zaprojektowane w czcionce tej samej wielkości, aby podkreślić holistyczne podejście marki do takich wartości jak rzetelność, wysoka jakość, społeczna odpowiedzialność biznesu, uczciwość wobec partnerów biznesowych, czy dbałość o kadrę pracowniczą. Krój czcionki wskazuje również na nowoczesny design, który jest wyznacznikiem w podążaniu za aktualnymi trendami oraz topowym wzornictwem przemysłowym.